Selasa, 20 Ogos 2013

Bag!!! OH Bag !!!! Unexpected Incident

Al-Kisah bermula setelah lama bercuti Raya.. adik aku yg masih belajar d Branang nak balik ke pangkuan asrama... setahu aku adik aku nie siap kemas barang nak balik semalaman lagi.. sampai kate tak muat beg... siap mak aku tunggu tgk dia kemas barang2 keperluan dia.. maklumlaa anak bongsu nak balik asrama kan..

nak d jadikan cerita suami aku pergi kursus d genting selama 3 hari.. hari suami aku balik hari yg sama adik aku nak pulang ke Branang..  nak kate hari dia nak g naik train tu tak ade laa kalut pon.. elok aje.. siap awal sejam dari sepatot nyer... tren dia pukul 7... dan mlm itu berlaku lah SESUATU yang tak d ingini.. hahaha
( gelak dulu boleh? )

Rupe2 nyer adik aku telah menarik pergi beg laki aku yg baru balik dari kursus... dan beg dia elok je d tinggal kan... HADOI laaaaa... dah satu hal pulak.. pikir nyer pikir.. lepas puas tergelak sakan.. aku ambik keputusan tuk pergi sendiri ke kl naik ETS.. tukar d KL central aje.. sabor aje lahhh... ni bukti2 kejadian..


tiket pergi.. pukul 1.00pm sampai kul 3.25 pm 


elok sampai .. operasi tukar beg berjalan lancar.. ambik tiket kol 4.05 pm... sampai ipoh pukul 6.35pm 
dah mcm operasi haram je aku rase time tu.. 



Haaaa,... ini lah beg yg membuat kan aku buat kerja GILER.. naik turun tren.. haih lah adik.. sabor aje lah yer.. kenang kan baju belajar dia dan baju keje laki aku.. ku bekorban juge.. :)  SAME SANGAT KE SAMPAI LEH TERTUKARR???????? *haih*

sang suami yg setia menghantar dan menunggu si isteri pergi dan pulang.. ( org tu demam tak bg dia follow) muke seronok jer.. hmmm!!!!  

sorang2 pegi dan balik.. layan jugak laa.. lame tak layan g jalan2 naik train kan.. seronok.. tak ade laa rase beban ke ape.. just enjoying my me time dlm train.. :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan