Jumaat, 10 Oktober 2014

Bersih sawang2

Fuhhh lame betui tak masuk page aku nie... bersawang... bersemut dah... kali nie masuk ade mak na.. makna paling berpengalaman  dlm hidup kami suami isteri... sempena bulan oktober... bulan kami berdua yeah!!!

Bulan oktober tahun 2008 . 10 hb pukul 5.30 ptg... pertama kali bertentang mata.. dr situ kami ikat janji bersama.. lamaran sbg boifren d terima... ahaaaksss!! (Shy-shy cat sekejap)

Lagi... bulan 10 bulan kelahiran kami... 21hb kalau boleh nak 1 dunia tau nie birthday aku... kebetulan.. Allah temukan aku dgn jejaka Oktober jugak.. 25hb.. ofkos bahagia.. sbb mmg aku syg gile bulan oktober dr kecik.. jumpe plak org same bulan.. i  like!!

Bulan 10 birthday anak saudara kesayangan aku Rania!! 7 oktober...

Haaa ape lagi... bulan 10 mmg best.. number pon cantek   bagi aku la...

Next entry.. aku ceritakan pengalaman aku meraikan bulan birthday/ bulan cinta .... see ya!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan